Ännu en dag.

Hollaaa, nä men hej hur är det , jo här är det väll bra blablabla, nu ska jag inte snacka om en massa skit för jag har mycket att berätta typ eller har jag det? ja men det får jag berätta senare!
Jo i dag har det väll varit helt ok! ett litet minus bara! min lärare är inte klok!... ville ta upp en sak som jag tycker ät jävligt orättvist (ja jag vet att livet inte är rättvist men ändå!) och då när jag börjar ta upp det med henne (jag pratade helt normalt) och sen plötsligt höjer hon rösten och nästan skriker på mig av ingen andledning! pallar inte sådana folk bläääää så nu är jag väl liiitittttetetetetet (damp) sur typ menmen får ta det med henne senare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu