Snöar igen...

Nu snöar det igen, känns inte så trevligt eftersom jag vill ha sommar och värme!
I dag så hade jag bara en lektion och det var idrott vi hade en massa tester och nu är jag slut, direkt efter när jag kom hem så gick jag och la mig och sov. inte ett smart drag. nu är jag helt yr och orkar inte göra något min hjärna är helt snead så ber om ursäkt om det är några fel i texten!
nu ska jag snart äta i alla fall soppa och raviolli :D sendag så bär det av till alla underbara vänner och kyrkan !

Postat av: Anonym

Sv: lagt till dig med men ser inte att du har lagt till mig

2012-02-17 @ 12:04:18
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu