Tidsinställt inlägg. bilder Taize

Hittade några bilder som ska vara på Taize, dit jag ska (är nu i) här är några!
För er som inte vet vad Taize är för ställe så kan jag ju berätta lite!
Taize är en liten by i Frankrike där ungdommar från hela världen träffas och lär känna varandra och hitta "frid" elr vad man nu kna kalla det. folket som kommer (inklusive oss) till Taize sover i tält under en kort period ca en vecka som vi ska göra, under den här tiden så går man i kyrka några gånger om dagen (tänk flera hundra i en kyrka som sjunger psalmer!) under dagen gör man sysslor och träffas i grupper och pratar och det är inte så att det är svenskar i en  grupp och ex danmark i en utan de blandar alla olika språktalande länder så man lär sig nya saker och får nya erfarenheter! hoppas verkligen att jag får lika kul som mina vänner har haft det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu