Frankrike Taize

Dåså nu är det dags! i morgon kl 6.30 går tåget till kastrup och en timme senare flyget till Geneve och efter det bussen till Taize! ska bli så kul att åka! och  specielt när det är med mina vänner, borta i en vecka kommer hem nästa söndag.
.
Första gången jag riktigt fattade att jag skulle åka det var i dag, när jag lämnade över kvp till min kompis som ska sälja åt mig, då kände jag det! nu är jag snart i väg, ska bli så kul! för mina vänner är det andra gången de åker och för mig min första men ska bli hur kul som hellst, fast borde nog gå och lägga mig nu upp kl fem i morgon bitti 6 h och 45 min kvar bara ojoj.... Så NATTIIII :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu