LINJE!

OMG jag SARA har en LINJE!!!!!!
Helt ofattbart :O
Är så lycklig! Solade efter skolan hos laura med ligan fast vi saknade v:(
Men men jag fick en linje om ni inte visste det ;D
-
Nu ska jag vara väldigt nyttig och baka kanelbullar.
Och ska försöka hitta någon som vill till bk med mig :(!!!
-
Ja och en sak till har lite bild brist ska försöka ta lite nu så det kan komma in här!

Postat av: Amanda :)

Sara ? Kan inte du lägga upp outfits bilder igen ? :))

2011-05-12 @ 11:47:05
Postat av: M E R E I

- fin header!

2011-05-12 @ 14:11:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu