Från bra till dåligt.

Tycker ändå att jag bloggat bra under helgen som gått och så nu blir det dåligt :(
Ska försöka blogga lite när jag kommer hem från träningen om jag årkar och i morgon efter kyrkan.
Men annars så hörs vi senare!
-
Har precis varit ute i solen sedan jag kom hem från skolan vill bli BRUUUNN!!!
Så tycker den dumma (bra) linjen kan komma fram så jag kan gå med shorts i skolan i morgon :D
Men nu väntar en kort dusch och sedan i väg till träningen :D!

Postat av: kasia

KOMMENTERA MED VAD DU VILL SE MER AV I MIN BLOGG :-D

2011-05-10 @ 21:03:54
URL: http://rememberkasia.blogg.se/
Postat av: magda

Man får ha såna dagar! Blogga ska vara roligt och inte ett måste :)

2011-05-11 @ 15:31:23
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu