Två dagar kvar.

Då är det bara två dagar kvar i skolan på högstadiet sen så är det gymnasiet som tar över.
Brännboll och bal i morgon sen på fredag avslutning.
JAG KOMMER ATT BÖLA!
Börjar kännas hemskt att man inte ska få träffa sina underbara vänner varje dag, splitrad från LIGAN !:( Och alla andra i klassen, från början var vi lite stökiga men nu är vi ju helt bra!
Och enligt mig (med flera) är vi den bästa nian på skolan!
Många säger att högstadie tiden är en jobbig tid, för vissa ja det kanske den är men för mig har det varit helt tvärt om ÄLSKAR den! ALLA minnen som jag inte annars skulle ha som jag nu har, många med mina tjejer eller från lärare som kärstin och som enligt Denniz är våran krigare och han har helt rätt!
Kommer alltid att komma ihåg vår tid tillsammans<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu