OMG EMMA !!

Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort i dag! :O
Emma, Clara och Laura skulle följa med mig hem från skolan för senare så skulle vi på öppet hus hos Cybergymnasiet.
Jaa nu är det ju så att när vi cyklar hem till mig så är hela tunneln fylld med vatten!
Jag som gick förbi i går sa då att det inte va så mycket och att det nog gick att cykla igenom. Men... jag hade fel!!
Emma tar satts och börjar cykla igenom, efter några meter börjar hon skrika OMG om och om igen.
Vi andra tre stannade kvar för att se om det gick för Emma XD
När vi sen tittar är hon i mitten av tunneln och har vatten upp till vaderna!!
Skriker gör hon som fan HAHA! Så när hon börjar tappa fart försöker hon att komma till kanten, när hon då trampar ner trampar hon i blöt snö så hennes ben for ner i vattnet så det nådde hennes knä!
Vi andra går runt ovan så vi är på vägen och ska säga åt henne vad hon ska göra, när vi kommer upp ser vi hur mycket vatten där verkligen är! Vi säger åt henne att hon ska gå på kanten och leda cykeln till isen så att hon inte blir blöt. Men det ändå hon skriker är " JAG KAN INTE!.. DÄR ÄR VATTEN!.. JAG ÄR RÄDD!.." HAHAHA som vi andra skrattade! Så istället för att hon ska bli "lite" blöt igen DRAR vi hennes cykel upp för den branta baken så att vi själv nästan trillar i XD
Men tillslut så lyckas vi! Sen fick hon låna skor av mig och tog av sina egna kloak-convere skor XD
SMIDIGT EMMA!!

Postat av: emma

HAHAHAHHAHAHA HELT SJUKT så rädd jag var hahaha!

2011-01-18 @ 21:34:19
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu