MMM VA KUL DÅ

MM riktigt kul att man en jävlans huvud värk :(
Inte kul för fem öre. " NÄ men tio " haha gud va torr humor man har.
Har sovit sedan jag kommit hem men måste göra matte nu ligger lite efter..
Orkar inte men har inget val så får underhålla mig lite med bloggen och lugn musik så blir det väl någorlunda okej.<3
´
Helt sjukt att jag går i sista terminen i  nian. tiden bara rinner i väg och känner som om man bara slösar bort den.
Snart är det dags för nationella proven och eftersom min engelska och svensk lärare aldrig är där utan har sjuka barn eller är själv sjuka så kommer man ju inte klara dom!
Får en vikarie som INTE KAN svenska eller engelska O.o hon är från Ryssland och jag fattar noll! :(
Har inget emot folk från Ryssland för är ingen rasist men när man går i nian och ska ha enormt prov om bara några veckor kanske det vore bra med en lärare som man förstår eller håller ni inte med ??
´
Så därför har jag bestämt mig för att jag ska plugga mycket både i skola o hemma för jag ska klara de proven !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu