Mamma jag är både svettig och kall XD

Heeej :D
Dagen har man spenderat med Emma på kokums och hemma!
Helt sjukt har vi haft, enormt roligt va det på kokums där vi åkte skridskor :D
Samtidigt som vi åkte åkte ett gäng killar som trillade HELA TIDEN!
Och nu menar jag inte små killar utan killar som är äldre än mig o Emma.
Va riktigt roligt att kolla på! när den ena va på väg att trilla tog den personen tag i en annan som då trillade XD
Fast jag halkade också till några gånger men trillade inte på gumpen ! ;)
.
.
.
.
.
Nu har emma precis gått hem vi har hyrt film och ätit kladdkaka :D
Hon har även kommit med en del kommentarer (vi behöver inte gå in på det) ;D
Sen skulle vi tävla om vem som kunde somna först sen det funkade inte som vi tänkt:(
Men nu har hon gått och jag har tråkigt :'(
Vi hörs i morgon bloggen<3

Postat av: emma

HAHAHAHAHHHAa jätterolig dag :D

När du höll på att trilla XD haha !



Älskar dig :D <33

2011-01-10 @ 10:19:40
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu