Jag är så snäll!!

För det tycker jag! Jag borde heta Snällasara Gustavsson i stället (A)
Gick hem till min skadade kille för att ge han en bok i so så att han skulle veta vad vi höll på med när han kom tbx :)
(När jag själv är lite dålig = Snäll)
¨
USHH nä nu har man tagit tabletter och skit måste lägga mig snart så att jag pallar skolan i morgon för nu är det jäv*igt med skolan nu innan nationella.
Så SNART! får snart panik tänk så klarar jag inte dem :(:(
Men ett steg i taget måste först se till att bli av med den dumma förkylningen!
¨
Dagens låt: September-mikrofonkåt.

Gick inte att lägga in :O:O!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu