Gymnasiet.

Har du med fått spel på vad du ska välja !?
Mig har det drabbat många gånger!!
Värsta bomben i huvudet som kommer att explodera närsom.
Men nu äntligen så vet jag ju vad mitt första val är vill verkligen komma in så får kämpa röven av mig! För att få upp mina betyg lite så att jag helt säkert kommer in, ligger på medel poängen för att komma in om man tittar på förra året, men vill va helt säker att jag kommer in så några mvg får vi kämpa för!! ;)
Men man måste ju ändå ha ett 2,3 val så får gå på lite flera öppet hus så att jag kan bestämma mig någon gång!
¨



Så Såg Marken Ut I Dag När Man Sålde.. Blir Det Nånsin Sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu