Fy vilken orolig, rolig, trött och smärtsam dag.

Nemen hej va ni här ;)
Helt död nu när jag skriver riktigt trött och mina lår värker efter gårdagens stora runda !!
¨
To day har jag varit med Emma min galna men totalt underbara vän;)
Vi hade planerat att åka till entré men det blev mobillia eftersom jag gärna ville se min kille spela match i kulladal. Men efter en stund av matchen skadade han sig och va tvungen att åka till akuten, och det är där den oroliga biten kommer in.. :(
¨
När vi va inne på mobillia hittade jag skorna och köpte de så klart ;) :D
Sen yra vi där lite granna hehe :)
Bussen va total sen eller så hade den gått precis när vi kom ut.
Så vi gick till södervärn i stället och tog ettan hem.
LOVAR biten från mobillia till södervärn va en plåga för mina lår :O!!!
Men nu när jag sitter har så värker det inte så mycket och det är bara för härligt (A)
¨

Postat av: fanny

aa! håller faktiskt med där ;) men tack!

gjort idag? :)

2011-01-23 @ 21:57:46
URL: http://fannysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu