Buhuhu skola :(

Gud vad det har varit härligt med helg!
Kan det inte vara föralltid!
NÄÄ så klart inte utan vi måste plågas okså därför skickar de oss till skolan :(
Ehh man får väl göra det bästa av det.

Jag kommer att vara riktigt trött i dag, vaknade kl tre i natt och trodde att kl va sju så jag gick upp för att ta på mig o allt sen när jag tittar på mobilen visar den 03.40 !
Efter det kunde jag inte somna så har nog bara sovit kring fyra timmar i natt :'(
Så det blir en trött sara i skolan i dag det som jag inte ville!

Nä ska fortsätta att ta på mig o sminka sen så drar jag väl till skolan.
Ha en bra dag skriver när jag kommer hem<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu