Så här ser det ut just nu.

Har lite halv panik !!
Vet nu vad jag vill ha som mitt första val, och ju mera jag tänker igenom det så blir det bara mer och mer rätt.
Passar mig riktigt bra!
Men har hört att det är många som också ska söka in där och börjar få lite panik nu.
Tänk om jag inte kommer in!
Vad ska jag då välja?? så klart kommer jag ha flera val än mitt första med inget av det andra känns bra, för mig.
Hade tänkt att gå och kolla på Jb men nu har de tydligen inte fler öppet hus!
TYpiskt :O Vet inte vad jag ska göra så ni förstår har panik...
¨
Försöker att ta bort allt jag inte är intreserad av nu har redan kastat en hel del!
Hittade massa bygg skit:S
Inte något för mig haha klene och lata sara XD
Efter en stund kan man se skrivbordet och finns bara en liten hög kvar!

Postat av: emma

Ja jag vet jag har också sån panik :( <3

2011-02-10 @ 21:49:04
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu