Träningsvärken kommer i morgon!

Vad jobbigt det var att simma i alla fall den första kvarten hehe. Armarna krampade haha men sen gick det bra blev lättare simmade en till och stannade till fyra gånger, bra för att vara min första gången tycker jag! men ja vi får ju se hur det blir i mrgon med tränings värken och så.. Men i alla fall så kommer tjejerna hen från Frankrike i dag!!! saknat dem så, ska tvinga med Emma till Mobillia i morgon måste handla skor!!!!!!!!!! Så oavsätt om hon vill eller nt så ska hon med om så jag ska betala hennes bus hehe. Men nu ska jag göra en frukt sallad hade jag tänkt men vi får se hur det blir med den tanken. OOOO en sak till hittat så många höst/vinter kläder ska vissa för er sen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu