Godmorgon Godmorgon.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen mycket härligt!
Nu har jag bara lite packning kvar sedan är jag klar:D (haha det rimmade!)
Oj kanske glömt att säga men ska bort över helgen med ett nytt lag jag provtränar med.
Hoppas det blir kul :) och lägret avslutas i morgon med Laserdome femkamp :D
Och efter det så åker jag hem till Jack :D <33
Så att ni vet så kommer jag inte att blogga förens på måndag kommer komma hem sent på söndag :)
Men tills dess så hoppas jag att ni har en trevlig helg och för vissa ett härligt lov!! :D

(Ska göra några tidsinställda inlägg så att det blir uppdaterar även när jag är borta)





Så goda mina kanelbullar jag gjorde i torsdag blev!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu