Stolt?

JAA!
Har precis varit ute och sprungit med sara.
Riktigt nice, kalla vindar men väldigt uppigande !
In i duchen och sen så ska jag se det första avsnittet av DHW !!
Första för säsongen=D

Here Gud va jag är glad !
Har ingen aning om vf men är det helt enkelt.
Skolan går jätte bra blev Godkännd på spanskprovet och fick vg i no eld/brand och kemiföreningar.(trodde att jga skulle få ig eller g så när hon sa vg blev jag inte bara lite glad!)

Jag kommer att blogga mera i kväll minst två inlägg till helt säkert men nu så ska jag ta något att äta är hungrig!
Så vi ses senare =)<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu