Lite uppdatterning.

Är är lite från i går: Skola
                             Laserdome
                             Clara
                             Sova

HAHAHa måst berätta!
På lunchen i skolan så va det fläsk och lite annat.
Man fick ta en fläsk bit och några korvar eller två( något sånt va det i alla fall)
En kille i min klass vill ha mer så när tanten inte står där går han fram oh ska ta, men hon hinner tbx så skriker hon ut " STJÄL DU FLÄSKET!! DET VAR DET JÄVLIGASTE!! " HAHAHAHAH kan lova att jag kratta mycket!
Sen när han gick tillbaka och satte sig ville han ändå ha en till även efter hon skrek men så sa han lite fel och sa
 " Kan någon ta mitt fläsk" HAHAHA den roligast så hela skol dagen :D

När skolan slutat åkte jag Emma och Clara bussen till stan efter som vi skulle till laserdome.
Men vi va hungriga så vi gick in och åt först på BK.
När vi kommer in står där ett gäng med killar och så säger emma "Jag vill ha en leksak mamma! " alla vänder sig och tittar! PINSAMT

Om ni undrar så vann vi ;) vi är bara bäst!
Efter laserdome så åkte vi hem till clara där vi tittade tv :)
Sammanfattning: toppen dag!




Bilderna kommer ifrån calaras blogg.


Postat av: Clara

måste göras om:D!

2010-10-29 @ 21:09:21
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: emma

Det var rooooligt :D

2010-11-01 @ 22:25:45
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu