Detta är en rubrik

Typ Tränings VÄRK säger jag bara.
Hela kropen protesterar, gör så himmla ont när jag går!
Hur kan man få det av idrott i skolan ?XD
Längtar tills jag är i min säng men kl är endast sju så får väll stå ut lite till ;)
Hela dagen har varit lung städat lite, tv data det enda jobbiga med en här ´dagen va att sälja kvp när det blåste som F**.
JA! och när jag kom hem tittade jag mig i spegelen och vad se jag jo! mina jeans har spruckit runt låret!!
HUR LYCKAS MAN?
Och jag som gillade dom jeansen:(
Sån himmla otur!
Men nu orkar jag inte klaga utan ska lungna mig med lite musig och heroes;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu