fredag-bort-och-Hem<3

Hejsan.
I dag har jag varit i skolan , det var roligt ( om man nu kan kalla skolan det X) hihi
Men när man kom hem så läste jag min bok:)
Och sen åkte man bort på vuxen kalas hoss mitt fadderbarns mamma och syster :) mycket kul
Maten var jätte god och efterätten var GRYMMMM :D! galass med varma bär mummmsss ......
Så det har varit en bra dag och mycket kul att vara borta :)

Här kommer nån bild på maja <3 ( från kalaset)

 hihi :)




Sen när jag kom hem så fixade jag mig i nattkläder och gjorde lite kvälls fika :)
Och så klart läste man boken !


                
Sen gick jag och la mig för att jag skulle spela match tidigt dan efter :)<3

Postat av: Elina

sv: samma här! go vampire diaries ;D

2010-03-13 @ 22:27:05
URL: http://justthebegining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu