Solig morgon.

Hejsan alla som är uppe nu kl 9.55.
Nu så gör jag min frukost sen så ska jag ut i det fina vädret och sälja kp.
Sen så när det är klart ska jag spela match .
Kommer att skriva mera när jag kommer hem, Eller Nje det kommer hag inte att hinna för att när matchen är kkar så ska jag snabbt hem och ducha sen ska jag in till stan med emma och trampa båt i kanalen :) 
Men komer skriva efter det, ha en bra dag till dess <3

       
Melon den perfekta sommar frukten^^

                                                                                                                  

Postat av: Kjetilklara

Very useful information. Thank you!

2012-01-10 @ 11:58:51
URL: http://kjetilklara.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu