Lördag.

Hej.
Nu så ska jag snart i väg och bowla med familjen och mina kusiner<3
Sen så ska vi nog ut och äta någonstans =)
 Men nu så fixar jag mig lite smink och sånt!
Har inte haft smink på ca. 2 MÅNADER !!
Så när jag satte på mig det igår så såg man helt konstig ut X)
Men i alla fall ska har det i dag med sen får jag se hur jag ska göra för man blir inte brun när man har smink , om man nu kan säga at det är sommar :/
  Men annars lyssnar jag lite på spotify och kollar inte några bloggar.
Ni får  ha det så bra, kommer att blogga när jag kommer hem och berätta att jag van bowlingen ;)<3


Vad säger stjärnorna?  Smink Eller Inte


    




 jag behöver inte säga något ni kan nog gissa själv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu