Handla för skolavslutningen i morgon!

Hejsa alla läsare=]
Jag vet att jag varit jätte dålig med inläggen denna veckan !
Försöker komma i kapp nu så fort jag kan.
 Men i alla fall, i dag har jag varit i stan och handlat det sista för skolavslutningen =D
Skulle ha ett par shorts med fanns hara 32 och 40 kvar :'( men ar i alla fall hittat ett linne och ett skärp som jag ska ha :)
Bilder på hela outfiten kommer i morgon.
 Har haft en bra dag, men värdet har varit dåligt :( det är juni det ska vara sol nu !!!!
 Men nu så ska jag ducha och fixa inför morgon dagen :D puss och kram love you<3













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu