midsommarhelgen

Ska berätta kort om helgen har inte haft tid att göra den så gör det nu :)

Fredag
midsommar firade jag med familjen och mormor, morfar.
Så här såg jag ut, hade min söta lilla klänning och lockigt hår och lite smycken.
Varmrätt:
Efterrätt:
Och innan jag skulle sova plockade jag sju blommer^^
la dom i plast så kudden inte skulle bli äcklig :P

Lördag
I dag var det en hel dag med familjen.
Vi spelade spel i trädgården badade och hyrde filmer.
Älskar min underbara familj <3

Söndag
På söndagen kom familjen malmgren/persson.
Hihi badade med söta Maja i poolen, hon började skrika så kalt det var stackaren <3
Annars så var dagen rätt normal inget annorlunda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu