Hästveda.

Hejsan.
Jag hade skrivit lite när jag var i hästveda men så tog min syster bort allt !
Sur blev jag det kan ni lita på ;)
Men  får försöka komma ihåg lite vad som har hänt^^

Fredag.
Sjukt varmt! badade mycket och hade kul med sara,
Vi kom dit sent så den dagen hände det inte så mycket.

Lördag.
Familjedagen hos min syster på kollo.
Badade mycket. när man gick ner till stranden för att bada och sen när man gick upp till husvagnen igen var man lika varm som man va innan man badade X)
Och viste ni att i lördags var det den varmaste staden i hela sverige mellan 35-37 grader, coh den varmase dagen där sedan 1994? fattade inte när jag så det på nyheterna, så ni fattar att det var varmt X)
 resten av dagen var nästan bara bada fördet var för varmt för att va i husvagnen och där fanns ingen sval plats någonstans :/

Söndag.
I dag så paddlade jag och sara kanot:D
Va jätte kul hoppas att jag kommer göra det igen där ^^
Grillade marshmellows, mycket gott :D
Familjen malmgren/persson sov över i husvagnen hoss oss och senare på kvällen var det oväder :(
Blixtrade jätte mycket! och att sitta i en husvagn medans det är är inte trevligt :/
Den enda som skrattade och va glad va Maja hon fattade inte vad det va som hände X)
Vi såg på finalen och spanien vann :) grattis

måndag.
Bada,bada,bada det va vad som hände sen åkte vi hem va hemma runt kl 7 halv 8.
Vi gick ner till centrum och åt lite sen åkte vi hem och så a nightmare on em streat.
Den va läskig men trodde att den skulle va läskigare:P

Tog inte så många bilder men det finns några som kommer sen .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu