Eclipse

Såg Eclipe så värld premiären i onsdags, har glömt att berätta om det så gör det nu..
HELT KANONNN!!
Jag såg den med Emma.
Asså den var svin bra, tidigare på morgonen så såg jag en bild på en scen ur filmen på framsidan av sydsvenska och där sa dom att alla manliga spelar var dåliga att dom förde med känsla eller något sånt stod det..
Och filmen fick bara två hästar! fattar inte hur den var skit bra ju !
Blev helt sur :(
Men jaja jag bryr mig inte om dom bara att jag tyckte den var bra ;)
Innan jag såg filmen så läste jag femte boken också och men fattade mycket bättre om allt det med de nyfödda, varför typ dom anfaller och så, så om du ska se filmen läs tredje och femte boken innan det är värt det!
.
Här är trailern och några bilder<3
.
.
.
.
.
.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu