Danmarks tivoli

hejsan mina söta läsare.
Hur är det med er ?
Jag mår bättre i alla fall inte lika ont i halsen med fortfarande hosta. men jag måste bli frisk till söndag då är det cup i Danmark! Min första sommar cup med laget ska bli kul!
Men i alla fall i dag har jag varit men Emma såg Zombiland igen ;)
Tyckte den va bra finns bättre men också sämre. vi åt glass och melon :D
Och så snackade vi mycket om i morgon, vi ska till Tivolit i Danmark med min familj och en annan.
Hoppas att det blir roligt min första gång där:)
Men nu så ska jag hitta något annat och blogga om kanske lite tråkigt att läsa att jag åt melon och sånt ;P haha'
Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu