stan med ronia <3

Helloo <3
I dag (efter skolan) så åkte jag till stan med Ronja <3
va var där hellt Länge, När vi Provade kläder så kom det en sån tjej som jobbade Där och sa Att vi hade fem minuter på oss Att bli klara och handla om vi skulle.
SEN När jag betalt det jag skulle ha gick vi ner Där nere för Att gå ut.
sen tog vi bussen hem ..
männen När bussen var vid Ronja Trianglen hittade Int synd mobil sa vi hoppade av bussen för Att vi Trodde Att den var kvar på HM, sen när hon öppnade jackan så trillade mobilen ut sa vi sprang till dörrarna igen och knackade och busschafören såg helt konstigt på oss XD haha så pinsammt det var men inte nog med det, När vi SKUlle gapa igen Så sa en tjej som satt nära oss Att ett par hörlurar hade akt ut ronias jacka, så sprang hon av chafören igen och blev lite sur men jaja:)

Nu har jag precis Kommit hem och nu äter jag hemma Bakad pizza. mummsigt smällt ost med köttfärs och skinka, och till det så klart Ett glas cola och SA Att inte sitta och ha trokigt under tiden Sitter Jag och bok läser min <3

Om en liten stund ska jag se "Mumiens återkommst" som vissas på kanal 3 kl 20.00,
Men ni får ha en bra kväll XOXO, *

handlade en bh och ett par matchande troser på HM;)

 mumms mumms :I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu