Jan. 22, 2010

hejsan sötnosar <3
i dag har jag varit i stan med sara (harry)<3hihi
vi åt på mc, och sedan gick vi runt i massa med affärer.
jag handlade en grå kofta från bikbok (alla bilder komer nedan)
och ett par tights, ett brunt skärp och en skjorta.
efter att jag handlat gick vi på bio.
vi såg "har du hört ryckter om morgans"
den var bra och rolig på en skala ett till tio får den en 6.8 ;P
hihi nu så ska jag blogga litte till sedan så ska jag nog krypa ner i sängs.
ska sälja kp tidigt i morgon bitti
/XOXO;*





 mina söta små klder :D<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu