snöööö :(

Hejsan<3

Just nu så snöar det för fullt ute.!!
Jag hatar det nu får det vara nog när jag var på väg hem från skolan så fick jag jätte mycket snö i ögonen och det gjorde ont :(
Men ja vad ska man göra.

 Nu så ska jag ut och skotta framsidan på huset, måste ändå få lite frisk luft har varit inne hela dagen så allt snurrar lite ;P

Men när jag kommer sen igen kommer jag blogga mera oroa er inte ;;) hihi XOXO;*


Postat av: Clara

vill att det ska sluta snöa! Man kan inte ta sig fram någon stans (efter som de inte skottar här i käglinge-_-)



<333

2010-02-03 @ 00:07:59
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu