Min fredag!

Hejsan<3
I dag har jag varit på vanningen med Felicia, Evelin, Frida och Madde , supper skojit :D
Tog bussen in med Felicia och Evelin sedan mötte vi de andra två så halva vägen så åkte vi resten av vägen tsm.
(Men ni vill nog inte veta vad vi gjorde där det är nog ointressant fakta, )
Och som alla gör på ett badhus vi badade X)


Jag och Felicia väntar på Evelin och buss.


Bilder kommer i morgon Felicia ska skicka till mig då :)


Men när vi badat klart tog jag, Evelin och Felicia bussen till Jägers ro , och åt mc :D
Jag var jätte hungrig så det var väldigt gott :P

Sen åkte vi hem, när man kom hem så frågade mamma om jag ville följa med till jägers ro ( igen ) för min syrra ska på kalas och hon hade glömt att handla present..
Men ja, jag följde så klart med, och det var ju tur annars hade jag inte fått nya kläder :D jipppy



(Alla saker är från lindex)

Tröja
och två tights.

 


Postat av: Felicia

Jag är med i en tävling för första gången i min blogg..

och skulle du vilja rösta på nummer 4 för det är jag och det är på den här sidan http://mirandasdagbok.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister-x.html?_tmp=b8358bb6e61d8b252f4c91665d4244e392c50511

2010-02-27 @ 15:32:19
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu