1/2-2010

Hallojj<3
I dag är det den första februari, inte så specielt.
Men i dag så har jag så klart varit i skolan.
vi var på AqVaKul och gjort simmprov för att lärana ska veta om vi kunde simma eller inte.
och överdrivliga är dom också om man inte var med i dag så går man inget betyg i idrott ;O
men som tur  var jag med och kommer att få betyg ;D

nu så sitter jag och bloggar lite och ska göra det lite till efter deta inlägget:)
annars så har jag en jobbig huvudvärk.. men det går nog över till i kväll innan man ska tränna ;)


XOXO;*


en bild jag tog på vägen hem från skolan vadtycks?:)

Postat av: simone

sV: Tack Sara! vad snäll du är :)

2010-02-01 @ 17:00:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu