SUBWAY !!

I dag va sista skoldagen !!!! :D:D
Så himmla glad att jag äntligen ska få sova ut :O<33
Som vanligt på sista skol dagen hade vi ring dansen, men va faktiskt kul detta året eftersom det är sista året man kommer att gå kvar på denna skolan :( inte kuuull!
Nu när man äntligen börjar gilla sin klass helt mycket och vissa lärare så ska man sluta ! :O
alltså inte bra!
inte nöjd med betygen heller ..

Efter skolan däckade man i soffan (Y)
Men sen tvingade mamma upp mig för skulle i väg till stan, och säger bara en sak.. VILKA KÖER :O!!
Óch bussarna går ju helt sneat :(..
Men pappa körde oss hem :D!!!!
Men innan det åt man på subway (Y) ;)



Jaha och nu så tråkar jag bara :(
Har ingen anning om vad jag ska göra, är skräckfilms sugen! men Emma är med Dennis :(
Dumma han ! :( hahaha :D
Men jag kommer på något det gö man alltid :)

Postat av: emma

Subway är sjukt gott :D

Och dennis är jättesnäll haha ;) Men vi får kolla skrcäkfilm snart :D Mirrors två? JAG ÖVERVINNER MINA RÄDSLOR HÄRJA; YEEEAH ;)



Jag känner mig speedad...

2010-12-23 @ 12:40:07
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu