20 december, de här kallar man en toppen dag! <3

Hollaaa typ det ända jag kan på spanska men vad ska man göra ? ;)
Ja i dag då, det har inte varit någon vanlig skol dag det va fotbollstunering iställer i ca tre timmar.
Man ska nog inte klaga slapp ju ha normala lektioner.
Menn.. om man ska säga något så va nog höjdpunkten när Sara råkade sparka på Thereses cola, haha nä mn kanske inte.. :)

Efter skolan (om man nu kan säga så) åkte jag och Sara till entré.
Men för att komma dit måste vi byta på södervärn och ja vi visste ju inte hur vi skulle komma därifrån till värnhem ( entré ). Så vågade ingen av oss fråga tjejen i kassan på pressbyrån så jag ringer emma så säger hon att vi ska ta trean så yrar vi runt där minst en kvart tjugo minuter. ja vad säger sara att hon vill att vi ska göra??
Hon tycker att vi ska GÅ DITT!
Hon är sikkkk :O
Men sen tillslut lyckas vi hitta bussenX)
Sedan hade vi riktigt kul och handlade julklappar och jag handlade ett spets linne till avslutningen i morgon :D IN LOVE !! så fiintt :D
Sen körde hennes föräldrar oss hen riktigt härliga är dom haha :D

Och nu så ha jag precis varit ute och haft lite snö bolls krig med pojkvännen :D<33
"och vem vinner som vanligt ?? ;)"

Men om ni inte tar illa upp nu så ska jag packa klart alla mina julklappar :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu