ValBorg!

Hejsan , nu har jag precis vaknat, somnade direkt efter skola va jätte trött.
Men nu är jag uppe :)
I dag så ska jag städa mitt rum , :/ typ det är städat men det tycker inte mamma..
Men ja , sen kl 8 kommer emma hit så ska vi till valbrgselden :)
Sen ska vi hem till mig och se filmer:)
Det är typ min dag XD,

Men innan jag var hemma så hade vi konsert och modevisning i skolan, dom sjöng rätt bra men vissa var bättre än andra, och vi slutade lite tidigare, men ha det bra :)<3(bloggar mera se )



(bild google, jag tar mina sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu