Torsdag

Okej jag skrev inte i går kväll efter träningen, fyfy ;P haha
Men nu skriver jag .

I dag har det varit skola som vanligt ..
Sen efter skolan åkte jag och mamma till trianglen, skulle sätta in pengar på banken men dom hade inte öppet så gick runt i olika affärer och tittade på konfa. presenter.
Hittade väldigt finna kors och ringar :) önska mig en silver ring där det står sara på :) FINTFINT
Och så handlade jag den här boken på åhlens.

(Hoppas att den är bra , men det jag redan har läst e super)
                                                                                                                                      
Nu så har jonna precis gått hem och jag ska själv skriva några rader i min terminsuppsatts.
Sen ska jag nog fixa några naglar ;)
Sen god natt ;P
Haha men jag kommer att bliga lite nu i alla fall kanske dyker upp något i mellan ?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu