Plugga ..

HejHej , jag vet att jag inte har uppdatterat  mycke alls denna veckan mycket dåligt av mig ..:(
Men i alla fall nu har jag precis tränat , första träningen på gräs ! fast man kan ju kalla det lera, det har regnat så mycket i nag (och dag) att det var ett lerbad XD hahah nu överdriver jag riktigt mycket :P.
Men ja det var i alla fall kul, och efter träningen höll vi på med emeilies fötter XD HAHA man måste va där för att fatta !:)
Men nu så har jag precis tagit en varm dusch  och lyssnat på hög radio, och nu ska jag plugga :(..
Har mycket att plugga , ska översätta en text i spanska till i morgon och sen så ska jag plugga kemi till fredag (prov)
Men om jag får tid över kommer jag att skriva mera :D<33
Ha det bra , ses i morgon .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu