Nyårs löften ?

Har ni några nyårs löften?
Jag har några stycken men förra gången jag hade nyårs löften höll jag nog inte ett ända om jag minns rätt :P
Nää men nu ska jag verkligen hålla dessa:
  • Inte äta så mycket godis för måste ju tänka på mina tänder och det är inte hälsosamt med förmycket heller! ( samma sak gäller läsk :'(
  • Göra ALLT på min och Emmas lista :D
  • Jag ska ha minst VG i alla ämnen när jag går ut nian ( undantag matte)
  • Fullfölja det jag påbörjar.
  • Blogga mera!

Det va nog alla tror jag, kommer på lite på efterhand och ska verkligen försöka hålla dessa nu !

Postat av: Clara

hahaha, "undantag matte" jodå sara, bara kämpa lite till så fixar sig ett vg där med;) Du klarar allt! :D

2011-01-03 @ 00:02:03
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu