Bokskogen i dag.

Hejsan, tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan jag fixar mig, efter som jag har laggt ut så få..:/
Men ja , i dag så ska hela vår skola till bokskogen, ja och hur kommer vi dit ?
Vi åker inte buss utan vi ska cykla !
Sjukt jobbig är ett ord för det!
Denna gången behöver vi inte cykla med klassen, så ska cykla med sara,sara och therese :)
Kommer nog bli kul. och uppe i skogen ska vi göra orientering :(
Är jätte dålig på att läsa karta om jag inte kan det på skolans område hur ska jag kunna det i skogen!?
Men har inget val, deta sätter en stor del av betyget så hoppas att det går bra :P
Kommer nog att skriva och lägga in bilder när jag kommer hem, men nu måste jag gå.
Hade bra :)<3


(bild google mina kommer sen)


P.S Glöm inte min blogg tävling håller på till 20/5

http://saraplusgustavsson.blogg.se/2010/may/tavla-och-vinn.html#comment

Postat av: Laura

Haha, jag belv helt solbränd på näsan märkte jag idag! :O xD

2010-05-12 @ 10:04:33
URL: http://auura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu