Baddag!

Hejsan bloggen=D
I dag har det varit en perfekt baddag, har tagit mitt första dopp i poolen och solat MYCKET!
Det var jätte kallt, men efter en Lååång stund blev det lite varmare^^
Från ca kl tolv - tre va jag med sara:)
Vi solade, spelade kubb, badminton mm.. Och så badade vi =]
(bilder kommer senare)
Nu så ska jag blogg lite eftersom jag blivit riktigt usel på det !
-Men nu när det är så fint väder så ska man va ute och inte vid datan, (förutom när man ska läsa min blogg ;)-
Men annars så ska jag bara se lite filmer på Voddler och så ska jag läsa lite :)
Ni får ha en jätte bra kväll- kommer att blogga mera efter inlägget- hejdå<3
Ojj- just det glad midsommar, ifall jag inte bloggar i morgon =D<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu