Sen kväll"natt"

Hello<3
Nu har jag precis kommit hem från bion.
Filmen var jätte bra!
Hel grym, på en skala ett till tio får den 8,5, och det negativa är att man fattade vad det var som skulle hända!
Men annars vad den kannon.

Ja och så nu har jag precis fått reda på att jag ska spela match i morgon kl 2!!
Jag hade planerat in hella dagen med bloggning och pluggning mm. men nu går inte det ju :(
Men jaja, tänk från den posetiva sidan, jag ska spela min första 11 manna match med mitt nya lag :D!!
Och det ska bli
kul.

Men nu måste jag värkligen gå och lägga mig lång dag i morgon och den börjar med kvällsposten .
Sov sött ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu