Te för en seg hals!

SÅ nu har jag exprementerat med mitt te, och det blev jätte gott!
Hatar igentligen te men med några egna tillägg så blir det mumsigt :D!

*Mjölk
*socker
*Honung
*Jordgubbs te
*och så klart vatten;)

Dagen då?
Jo den har varit jätte bra eller nja nu ljuger jag ju lite fick ig på spansk provet så måste göra om det :(
Och sen gjorde jag även matte prov i dag och ja det ska vi inte snacka om ... :P
Skulle även ha redovisning om El Salvador på spanskan med Emma och Therese men vi har knappt börjat haha ja.. X)
Men resten har varit bra ! (Y)
Nu så väntar jag bara på att maten ska bli klar, det tar lite tid i dag.
Efter maten blir det skräck film !! :D



Ha en trevlig kväll :) <3

Postat av: emma

Skräckfilm ! (Y)

2010-12-04 @ 12:38:35
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu