INSPARK

Hej i går hade vi våran inspark på Thoren Business school!
Sjukt kul va det! en "gren" va avv springa till mittelen mellan två koner och där göra irlänsk jul 15 gr! (snurra med huvudet på en pinne i marken) sendan springa fram till en vatten fylld burk och ta ett bett av ett äpple sen stoppa huvudet i en tallrik med mjöl och leta efter sockerbiten sen tbx.! jaa jag va väldigt degig i ansiktet så skulle ner till kanalen och tvätta av mig och vad händer då tänker ni? jo jag trillar i !!!!!!
HEEEJ på det asså! riktigt mysigt var det
Sen det sista vi gjorde på våran inspark va att glida över en Ägg, mjöl, sill, gröt, banan, macaroner, och vatten!
GÖTTT asså hahah så jävla roligt det var :O sen när vi skulle tbx till skolan och hämta våra saker så var jag tvungen att gå barfota så genom hela stan barfota med skorna i handen! in å bussen med kläder som såg ut som spyor och sedan gå hela vägen hem där man träffade på hur mycket folk som helst ! myyssss ahhahha.

Postat av: Anonym

Men vita strumpor blää! Använd svarta om du ska gå utan skor :)

Svar: Hade inte tänkt gå utan skor, va inte meningen att mina skor skulle hamna i kanalen ;)
saraplusgustavsson.blogg.se

2012-10-18 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu