Idol 2011 Malmö.

Ja som jag sa så var jag på idol i går, va hur kul som helst! innan vi gick in så intervjuades Bagge utanför så kollade och fotade vi lite och så, han favorit rätt är kotlett! Vi stod där ett litet tag och lyssnade sedan gick vi in och gick runt och kollade lite på några små barn som dansade haha, Nelly ville också dansa men inte jag så det blev inget, stackars Nelly.. sen gick vi och plockade på oss massor med läkerol goddibags, hehe man fick bara ta en men vi sa att vi skulle ge till våra syskon så fick några extra ;)

Sedan gick vi och satte oss på våra platser. I kväll tyckte jag alla sjöng bra låtar och speciellt när det skulle sjunga för en person som betydde något för dem, jag och Nelly bara grät och grät så att alla kollade på oss haha… men det va verkligen berörande, och sen kom Chris Medina in då blev det bara värre! Men hela kvällen va under bar, sen den som åkte ut va Molly, synd men någon måste ju åka ut, the show goes on!

MEN det va en sak dåligt med kvällen! Att när vi skulle ut så piskade vinden och regnet en och det va en bit till bilen där pappa satt, ja lite otur måste man väll ha…

 


Postat av: emma

ohh trevligt !! :D

2011-11-26 @ 14:56:35
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu