Konfirmationen.

Så sjukt konfirmation det va!
Kom dit och in i en ENORM kyrka men fick platser längst fram ;)
I min kusins grupp (som är kille) var där bara killar ca 13 tror jag?
Och vilken musik tror ni de gick in till ?
HAHA starwars :D så sjukt roligt sen så hade prästen tittat på filmerna med de andra i kyrkan o så sa det att det var som biblen att alla har både gott och ont etc.
SÅ de spelade upp en scen från filmen han onda svarta med masken mot han goda men kraften. (jag är inte så insatt i detta som ni kanske märker) Men i alla fall det var sjukt roligt :D



Efter kyrkan åkte vi hem till deras familj och träffade vänner och familj åt lite mat och hade allmänt kul. hoppade studsematta och åt GLASS!! så sjuk gott tod tre gånger :$
Där va små barn också så sjukt söta!
hade kunnat ta med dem hem!
Fick se några skott av det ena barnet som va ca.. 2 år?
Tallang hade hon, hon träffade bollen!
Vet i alla fall vem som ska träna upp henne (H) haha nä skojar bara ;)
Men det var kul att träffa kusiner och deraf föräldrar igen var ett tag sedan.
Men nu ska jag prata lite med pojkvännen som är i england och som ska se MANU i morgon avis asså :( ha de bra :*

Kusin Emelie





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu