Kusin 15 år!


Grattis min stora kusin Andreas!
Hoppas att du har den bra födelse dag och att du blev nöjd med allt du fick.
Själv var det kul att träffa alla igen även om det blev lite kallt mot kvällen att ha klänning :(
Men men härligt så länge det varade!
Nu så ska jag nog se en film och sedan bege mig till sängs känner att jag är lite trött.
-
I morgon så är det som vanligt ingen sov morgon för mig har ju kvp -.-
Men sedan är det mitt först bröllop :D
Ska bli väldigt kul jag och resten av kören ska sjunga "Ted gärdestad: för kärlekens skull"
Längtar :D fast vet inte vad jag ska ha på mig så ska nog leta fram det innan jag ska sova :/
Men men det kommer att lösa sig, nu är det film time höres :D <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu