Första dagen på jobbet.

Ja jag jobbar med barn 1-2 år. jätte söta :D
MEEEN lite bråkiga är vissa och skriker, men det är sånt som man får ta om man vill ha pengar!
De målade också i dag, de borde bli konstnärer de målade tilloch med duken!
.
Spelade även match i dag, gick inte så bra menmen finns flera matcher.
Nu så ska jag äta och läsa min frida sen sova så jag kan komma upp till jobber i motgon bitti.
Bild kommer senare har inte min usb-sladd här tyvärr<3

Postat av: emma

hahah jag vill också sommarjobba på dagis :D

2011-06-24 @ 15:47:41
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu