Så här ligger det till!

JA. nu i min mobil är bilderna nt så himmla bra, så när jag får mina pengar för denna månadens sommar jobb så ska jag köpa en kamera så fort som möjligt!
Så att ni kan åter igen får bra bilder, men tills det så får ni nöja er med dessa eller så blir det inget alls och tror man ändå ska ha bilder så så ligger det till, nu så ska ni ha en fortsatt bra dag jag ska börja fixa mig till lauras och thereses fest och så göran jag några tidsinställda inlägg till både i dag och i morgon så att ni kan kolla och inte få tråkigt där bakom skärmen ;)
Ha det bra i dag det ska jag :D

Postat av: MADDES

Ursäkta sent svar, har haft fullt upp i slutet av denna vecka och helgen! Allt bra?

2011-07-10 @ 12:16:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu