GodNatt?

Mmm jag vet inte.. Trött men ändå inte, orkar jag ens lyfta min rumpa för att ta mig upp för att trappor? Tror svaret jag söker är NEEJ!
Vet.. jag borde men nej, jag gör inte sånt som man borde för jag är ONORMAL!
Om det nu finns något sånt. Men vem vill vara normal och tråkig? va dig själv och ingen annan och om man är helt skruvad (jag) skrattar åt sina egna skämt (jag) är helt allmänt yr (jag) så är det helt okej :D!
Mina vänner säger ofta att jag är onormal, själv ser jag det inte men dom säger det rätt ofta så jag börjar tro på det lite själv haha. Nu när jag tänker efter så är det en hel det som säger att jag är det!
¨
Men vill ni veta en sak jag stör mig på??
Personer som försöker vara perfekta!
INGEN är perfekt och INGEN kommer någonsin att vara det.
Stör mig på de som tror att dom är det eller "försöker" att vara det.
När dom räcker upp handen i klassrummet och försöker ger ett mycket utvecklat svar som alla andra inklusive läraren stör sig på! Shut Up And Drive!!
Och vissa försöker klä sig så prydligt, eller så failar dom totalt i att försöka matcha olika färger!
Är riktigt trött på såna människor! FÖRLÅT om du som läser är en av dessa människor men stör mig faktiskt på det och känner flera som gör det, du har bara ett liv lev det!
¨
Nemen oj vad jag helt plötsligt klagar :O
Men kände bara för att skriva det hehe :D
Nu så ska jag faktiskt gå o lägga mig.
Ska jag sova , svaret jag söker är JAA!
Vill inte ha en trött sara i skolan i morgon!
Måste ju ha min skönhets sömn ;)
Vi hörs i morgon mina småsöta<3


TYCKET ATT ALLA SKA LÄSA DETTA OVAN LÄSTE DET NU OCH LÅTER SJUKT XD



Postat av: emma

Hahahhaa du ÄR ju onromal ;) Mend et är därför vi älskar dig :D

2011-01-23 @ 22:45:42
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/
Postat av: Sophie & Julia ♥

haha ah :)

hur är det med dig?

2011-01-24 @ 01:28:11
URL: http://wiithyou.blogg.se/
Postat av: fanny

oj!!! :( men hoppas att han blir bättre då ;)

2011-01-24 @ 07:30:33
URL: http://fannysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu